Sunday, December 28, 2008

TAG BY WIFE

Soalan: Nyatakan 5 kedai yang anda pantang jumpa mesti nak masuk dan beli barang

1. Tepat sekali tekaamu.... AL IKHSAN.... kalau kompleks tu ada kedai ni musti masuk... tapi jarang beli la... biasa la kan.. budget beb... melainkan kalau ada any 'steal'... bukan mencurik tau....

2. CANTERBURY Boutique kat The Curve... kedai ni asalnya di One Utama tapi tukar owner then diorang bukak kat Curve pulak... kedai ni mmg best... ada gak la beli selai dua baju kat situ.... my bestest purchase there... ada satu winter jacket yg asalnya harga kat 4 ratus tapi diskaun 70%.... u must b wondering, why i chose that as the best ever purchase there (apart fr the price)..... heheh.... sampai sekarang aku tak penah pakai lagi bj tuh.. dah setahun lebih dah...

3. MARKS n SPENDER... I mean SPENCER.... in particular KLCC.. kedai ni best sebab dia best... again, jarang beli tapi9 bila dia sale gile2 ada gak la tergoda kat situ...

4. yg nih kira masuk kategori baru... 1st time aku pegi tapi sampai la ni masih teringat, kdai dia nama PRIMARK... aku terserempak dgn kedai ni masa aku gi London Oct lalu.... and its on OXFORD STREET OK... bukan cipan2 nya jalan .... aku tgk punyalah ramai org lalu lalang bawak beg primark membuatkan aku try test masuk tengok.. sekali TARRAAAAAAA...... murah giler.... (exclamation mark)...... aku shopping bagai nak rak.... terus rabak dan melarikan diri ke luar drp london lepas tu....

5. ni kira baru jugak la.... tapi dia versi halimunan sikit.. MANUTD.COM... page shopping ..... best gak kedai ni... aku penah beli jersey selai dari website nih.. yg lebihnya aku belikan utk kawan aku Dr Kugan... dia byk beli kat situ coz kat situ ada saiz XXL.... ari tu aku ada gak la beli samthing... rahsia ni...

sekian selamat tahun baru maal hijrah 1430.. HIJRAH ITU PERJUANGAN.... (hint : nak kena hijrah ke Turkmenistan somewhere this year).... spasiva... (russian -english translation : thanks)....

3 comments:

aishah zaharin said...

my comment - no comment

wallpapersdeco said...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relative interested, visit my blog!

Missy eLLe said...

aik, hantu shopping gak bang long ni.